Naujos knygos Molėtų švietimo centro bibliotekoje                                                                                       

 

EDUKOLOGIJA

1. V. Levi. Nestandartinis vaikas, arba kaip auklėti tėvus. Alma littera, 2013

Knygoje garsus rusų psichoterapeutas Vladimiras Levis, remdamasis asmenine ir ilgamete psichologo ir psichoterapeuto patirtimi, pateikia kiek kitokį požiūrį į vaiką, dalijasi vertingais patarimais, kaip supratingai auklėti vaikus, kaip suvokti jų vidinį pasaulį ir užauginti... supratingais tėvais.

2. J. Gray. Vaikai kilę iš dangaus. Pozityvūs vaikų auklėjimo metodai. Alma littera, 2014

Vaikai kilę iš dangaus yra plati praktinė auklėjimo filosofija, tinkanti bet kurio amžiaus vaikams. Naujosios įžvalgos ir metodai padės ugdyti valingus, paslaugius ir savimi pasitikinčius vaikus.

3. BMT metodinės rekomendacijos. UAB „Utenos Indra“, 2011

Šiame leidinyje pateikiamos rekomendacijos mokyklų komandų veiklai dalyvaujant bendradarbiavimo tinkluose (BMT2) ir juos kuriant (BMT1), kaip kurti ir palaikyti besimokančių mokyklų tinklus.

4. A. Laskauskas. Prezentacija tarsi šou. Patarimai ir užduotys 9-12 klasių moksleiviams. Šviesa, 2013

Knygoje rasite 50 patarimų, 100 pavyzdžių ir atsakymų į klausimus: kaip ieškoti idėjų ir patikimos informacijos, kaip planuoti scenarijų nuo įžangos iki pabaigos, kaip pritaikyti 15 būdų klausytojams sudominti, kaip išvengti didžiųjų klaidų, dėl kurių žlunga daugybė prezentacijų.

5. Garso įrašas „Skaitome tarmiškai“. Sudarytojai: Danguolė Mikulėnienė, Violeta Meilūnaitė, įgarsino skaitovai. A. Baranausko ir A. Vienuolio-Žukausko memorialinis muziejus, 2013

Kompaktinėje plokštelėje tarmiškai įgarsinti kūriniai: Jonas Biliūnas. Kliudžiau; Sigitas Birgelis. Autobiografija; Romualdas Granauskas. Su peteliške ant lūpų; Vincas Krėvė. Skerdžius; Vincas Kudirka. Lietuvos tilto atsiminimai; Ieva Simonaitytė. Aukštųjų Šimonių likimas; Svietiškos Antano Strazdo giesmės; Saulius Šaltenis. Riešutų duona; Šatrijos Ragana. Irkos tragedija; Žemaitė. Marti.

PRADINIŲ KLASIŲ MOKYTOJAMS

1. R. Jones, D. Wyce. Kūrybiškumas pradinėje mokykloje. Eugrimas, 2013

Knygoje kūrybiškumas tyrinėjamas per atskirus mokomuosius dalykus, analizuojamos ir tarpdalykinės temos. Leidinyje akcentuojamas kritiškas ir reflektyvus požiūris į ugdymo praktiką, pateikta patarimų ir gerosios patirties pavyzdžių, kaip planuoti ir įgyvendinti veiksmingą kūrybišką mokymą/si.

2. D. Wyce, P. Dowson. Knyga apie mokinių kūrybiškumą. Eugrimas, 2013

Knygoje pateikiami metodai ir idėjos, padedantys ugdyti mokinių kūrybiškumą. Leidinyje aptariamos temos: kasdienis kūrybiškumas, planavimas, kūrybiškumas ir aplinka, kūrybinės partnerystės, vaidmenys, mąstymas apie kūrybiškumą.Leidinį sudaro teorinė dalis, praktiniai patarimai aktualiais klausimais bei užduotys žinioms pasitikrinti, bendriesiems gebėjimams lavinti.

 

   KVIEČIAME NAUDOTIS!